Saturday, January 30, 2010

twinkle away

Posted by Ameera Shamsudin at 6:48 AM
Assalammualaikum :)







ini lagu kegemaran aku buat masa ini . suka laa . lagu dia bagi aku comel jugak lah . haha . sangat comel . aku dah lama jugak lah tak updated blog . so busy ohhh! busy kerja . aku balik kerja mandi and tengok tv . aku sejak menjak kerja ini terasa macam kena imsomnia . haha . tak boleh melelapkan mata . pukul 3 pagi baru boleh tido kott . pastu bangun siap2 plak pegi kerja . jgn ckp ah , jujur aku cakap nihh. aku bangun memang siang . heheheheh . aku nak ubah nak ubah . tapi nanti lah eh ? hehehehe . oh lupa . diam tak diam , esok dah masuk 1 bulan aku kerja . aku kerja apa ? jgn tanya lahhh . aku malu nak jawab . ;p . nanti aku cita eh aku kerja apa :)

2 comments on "twinkle away"

mimie on January 30, 2010 at 9:27 PM said...

dek,gaji blanje akak makan ehhhhhh!!

Fida Jai OWN on February 2, 2010 at 9:58 PM said...

nice blogg . be my follower too .

Saturday, January 30, 2010

twinkle away

Assalammualaikum :)







ini lagu kegemaran aku buat masa ini . suka laa . lagu dia bagi aku comel jugak lah . haha . sangat comel . aku dah lama jugak lah tak updated blog . so busy ohhh! busy kerja . aku balik kerja mandi and tengok tv . aku sejak menjak kerja ini terasa macam kena imsomnia . haha . tak boleh melelapkan mata . pukul 3 pagi baru boleh tido kott . pastu bangun siap2 plak pegi kerja . jgn ckp ah , jujur aku cakap nihh. aku bangun memang siang . heheheheh . aku nak ubah nak ubah . tapi nanti lah eh ? hehehehe . oh lupa . diam tak diam , esok dah masuk 1 bulan aku kerja . aku kerja apa ? jgn tanya lahhh . aku malu nak jawab . ;p . nanti aku cita eh aku kerja apa :)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

mimie said...

dek,gaji blanje akak makan ehhhhhh!!

Fida Jai OWN said...

nice blogg . be my follower too .

 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez