Wednesday, February 10, 2010

wahahaha . aku suka . aku suka :DD

Posted by Ameera Shamsudin at 4:17 AM
firstly aku nak terima kasih kepada abg ipar aku muhammad zaki .haha . ok semua , aku suka suka dan suka . sebab aku dah pandai bawak motor . haha .mula mula start abg aku ajar , aku rasa sangat berpeluh peluh dan takut . motor dahlah berat , aku ni pulak badan kecik je . 10 kali ganda agaknya berat motor tu dengan aku . pastu aku blajar lah macamane nak tukar gear suma . aku cuma tak pandai nak imbangkan je . tapi tadi alhamdulillah sebab aku dah pandai bawak . keh keh . aku nak letak video aku naik motor . tapi nanti ok ? hehe


with a big big smile :)

0 comments on "wahahaha . aku suka . aku suka :DD"

Wednesday, February 10, 2010

wahahaha . aku suka . aku suka :DD

firstly aku nak terima kasih kepada abg ipar aku muhammad zaki .haha . ok semua , aku suka suka dan suka . sebab aku dah pandai bawak motor . haha .mula mula start abg aku ajar , aku rasa sangat berpeluh peluh dan takut . motor dahlah berat , aku ni pulak badan kecik je . 10 kali ganda agaknya berat motor tu dengan aku . pastu aku blajar lah macamane nak tukar gear suma . aku cuma tak pandai nak imbangkan je . tapi tadi alhamdulillah sebab aku dah pandai bawak . keh keh . aku nak letak video aku naik motor . tapi nanti ok ? hehe


with a big big smile :)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez