Saturday, April 18, 2009

ish..penat .

Posted by Ameera Shamsudin at 1:55 AM
ish..tak suke ar akuu . ta suke tau ta !! aku tatau ar kann , nape seyy aku benci dye . aku memanggil dye jono . sesungguhnye , aku terlalu benci akan perangai dye yang sombong dan bongkak tuu , dan agak suka menjerit cam petir dan dye agak ske menyaound-yound org .kawan2 kuhh pun membenci dye kerana kebelagakan dye . last ayat..dye ta ada kena mengena dengan aku . hehe . td kann, aku pegi polyteknik jaybee.. best plakk . aku rase nyesal . tp agak best kerana dalam bus kawan aku aten asyik ngumpat adek dye jee . kelaka seyy dengar cite psl adek dye . dah la jalan nak g polyteknik jb tu sesak , huhuhu . hehe , niyy gamba kitowang lum bus . gamba len sume kat aten..



aku yang tengah , belah kiri tu teteh , n kanan tu aten


sayang korang sgt sgt tauu !

0 comments on "ish..penat ."

Saturday, April 18, 2009

ish..penat .

ish..tak suke ar akuu . ta suke tau ta !! aku tatau ar kann , nape seyy aku benci dye . aku memanggil dye jono . sesungguhnye , aku terlalu benci akan perangai dye yang sombong dan bongkak tuu , dan agak suka menjerit cam petir dan dye agak ske menyaound-yound org .kawan2 kuhh pun membenci dye kerana kebelagakan dye . last ayat..dye ta ada kena mengena dengan aku . hehe . td kann, aku pegi polyteknik jaybee.. best plakk . aku rase nyesal . tp agak best kerana dalam bus kawan aku aten asyik ngumpat adek dye jee . kelaka seyy dengar cite psl adek dye . dah la jalan nak g polyteknik jb tu sesak , huhuhu . hehe , niyy gamba kitowang lum bus . gamba len sume kat aten..



aku yang tengah , belah kiri tu teteh , n kanan tu aten


sayang korang sgt sgt tauu !

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez