Sunday, June 21, 2009

isnin ( naik sekolah dari 2weeks holiday)

Posted by Ameera Shamsudin at 3:56 AM
saya sangat suka mendengar lagu khatimah cinta . sangat merdu itu lagu . for dis week , aku pergi ke sekolah sangan mengembirakan dan juga sangat menyedihkan . saya sangat sangat lah suka apabila pergi kesekolah baru baru ini . haha . masa hari isnin tuhh,(hari yang sememangnya paling kurang disenangi) saya agak malas untuk pergi kesekolah . tapi apakan daya , saya terpaksa lah jugak menahan mata nyhh yang rasa nak tutup je . yelahh , dah 2weeks holiday , peehh,malas gila la beb . saya bangun seawalnya untuk pergi kesekolah . apabila kereta ayah saya memasuki perkarangan kawasan sekolah , peehh..gua terkejutt beb ! pagar sekolah saya roboh . hoho . sape punya kejalah ni (berdetik dihati saya ) kurang asam benarr . mana tak nya , sekolah kami taiada pagar kerana sedah roboh . sangat kasihan . saya tidak sabar nak keluar dari kereta dan bertanya pada kawan kawan . lagipun saya terlalu banyak hotchat yang mahu dikongsikan bersama mereka ;) (kepoohh la beb) haha . sampai di kelas , saya bertanyakan kepada rakan saya yang bernama faizee itu ,


saya ;; faizee , sape yang langgar pagar kat depan tuh ?

faizee ;; ada kereta langgar...

saya ;; kenapa ?

faizee ;; entah , kereta honda jbd .

saya ;; ohh , ehhh..sial kau!

Honda jbd tuhh kereta aku . macam ^&%#$@@ orang tanya leklok . aisehh . :DD

masa waktu rehat isnin itu , saya sangat terkejut apabila memasuki cafe di sekolah saya . bayang kan betapa gembiranya saya ! sekolah saya dah tukar cafe yang baru . makanan jangan cakap laahh , memang banyak . dan sangat sangat memuaskan ;))

0 comments on "isnin ( naik sekolah dari 2weeks holiday)"

Sunday, June 21, 2009

isnin ( naik sekolah dari 2weeks holiday)

saya sangat suka mendengar lagu khatimah cinta . sangat merdu itu lagu . for dis week , aku pergi ke sekolah sangan mengembirakan dan juga sangat menyedihkan . saya sangat sangat lah suka apabila pergi kesekolah baru baru ini . haha . masa hari isnin tuhh,(hari yang sememangnya paling kurang disenangi) saya agak malas untuk pergi kesekolah . tapi apakan daya , saya terpaksa lah jugak menahan mata nyhh yang rasa nak tutup je . yelahh , dah 2weeks holiday , peehh,malas gila la beb . saya bangun seawalnya untuk pergi kesekolah . apabila kereta ayah saya memasuki perkarangan kawasan sekolah , peehh..gua terkejutt beb ! pagar sekolah saya roboh . hoho . sape punya kejalah ni (berdetik dihati saya ) kurang asam benarr . mana tak nya , sekolah kami taiada pagar kerana sedah roboh . sangat kasihan . saya tidak sabar nak keluar dari kereta dan bertanya pada kawan kawan . lagipun saya terlalu banyak hotchat yang mahu dikongsikan bersama mereka ;) (kepoohh la beb) haha . sampai di kelas , saya bertanyakan kepada rakan saya yang bernama faizee itu ,


saya ;; faizee , sape yang langgar pagar kat depan tuh ?

faizee ;; ada kereta langgar...

saya ;; kenapa ?

faizee ;; entah , kereta honda jbd .

saya ;; ohh , ehhh..sial kau!

Honda jbd tuhh kereta aku . macam ^&%#$@@ orang tanya leklok . aisehh . :DD

masa waktu rehat isnin itu , saya sangat terkejut apabila memasuki cafe di sekolah saya . bayang kan betapa gembiranya saya ! sekolah saya dah tukar cafe yang baru . makanan jangan cakap laahh , memang banyak . dan sangat sangat memuaskan ;))

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez