Monday, December 21, 2009

Dia pergi PLKN !

Posted by Ameera Shamsudin at 8:31 PM
Assalammualaikum w.b.t


Pagi tadi si dia pergi ke hospital sultanah Aminah . sebab nak tau keputusan x-tray . Alhamdulillah . Dia sihat sahaja . Aku harapkan dia sehat , tapi dalam masa yang sama aku tak nak dia pergi plkn . Tapi aku tak harapkan dia sakit . macamana tu ? Aku hanya mampu berdoa untuk dia . semoga dia sehat dan aku redha je kalau dia perg ke sana . tak apalah , aku cuma harap dia dapat menjaga diri nya dengan baik . haii . nampak nya rindulah aku dekat dia . selama 3 bulan tak berjumpa , bertanya khabar pun mungkin bukan hari hari macam sekarang . Dia ada asthma . sebab tu aku ingat dia tak kan pergi plkn . rupanya kena jugak . tak pelah sygg . pergi and jaga dri elok elok . Aku terasa sedih pulak macam cerita embun tuhh . ala , cerita embun yang membenarkan dan merelakan suaminya pergi berperang . haishh . tapi ini bukan pergi berperang . konon konon aku ni embun lah . dan suaminya itu muhd nazrin . hehe . ape sey meera . ko boleh berangan lagi . hee . okay . serous balik . okay , before dia pergi plkn , kitorang akan berjumpa . seriously mesti nak tunggu 3 bulan tu lama . so tak ada kawan lah aku nanti , tak ada teman nak text , tak ada teman nak bergurau senda . Aku doakan semoga dia sehat kat sana dan dapat menjalani semua aktiviti nanti dengan baik . Dan aku pula , biarlah aku sentiasa menanti kepulangan nya dengan sifat rindu yang amat mendalam .sob sob sob . aku harap pabila dia balik plkn , dia tak lupakan aku . kalau dia lupa , siaplah . dia belum tau langit ni tinggi ke rendah . grrrr . Aku sentiasa berdoa kepada Allah , agar dia sehat walafiat .

Miss Pictures, Images and Photos



Sygg , kau jaga diri baik baik ye . kau tak payah risau tentang aku , aku pandai jaga diri aku , kau jgn risau k , aku takkan keluar dengan org lain sesuka hati , kau jgn risau jugak , aku tak kan lupakan kau . aku sentiasa doakan kejayaan kau . cuma aku sentiasa berdoa semoga kau sihat walafiat . Mungkin nanti aku akan rindu kat kau , . tak palah , 3 bulan ja , aku panda jaga diri aku ,kau doakan aku tau , kau doakan semoga Allah sentiasa rahmati kau dan aku . aminn .


kita tak pernah tahu samaada dalam satu perhubungan itu kekal atau tidak . kita tidak mengetahui sama ada siapa jodoh yang Allah sudah tentukan untuk kita . Tapi kita boleh berdoa dan berdoalah agar kita kekal selamanya . Dan aku sentiasa ingat satu ayat yang pernah kau kata padaku...


"Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik , perempuan yang baik untuk lelaki yang baik.."






May Allah bless us :)

0 comments on "Dia pergi PLKN !"

Monday, December 21, 2009

Dia pergi PLKN !

Assalammualaikum w.b.t


Pagi tadi si dia pergi ke hospital sultanah Aminah . sebab nak tau keputusan x-tray . Alhamdulillah . Dia sihat sahaja . Aku harapkan dia sehat , tapi dalam masa yang sama aku tak nak dia pergi plkn . Tapi aku tak harapkan dia sakit . macamana tu ? Aku hanya mampu berdoa untuk dia . semoga dia sehat dan aku redha je kalau dia perg ke sana . tak apalah , aku cuma harap dia dapat menjaga diri nya dengan baik . haii . nampak nya rindulah aku dekat dia . selama 3 bulan tak berjumpa , bertanya khabar pun mungkin bukan hari hari macam sekarang . Dia ada asthma . sebab tu aku ingat dia tak kan pergi plkn . rupanya kena jugak . tak pelah sygg . pergi and jaga dri elok elok . Aku terasa sedih pulak macam cerita embun tuhh . ala , cerita embun yang membenarkan dan merelakan suaminya pergi berperang . haishh . tapi ini bukan pergi berperang . konon konon aku ni embun lah . dan suaminya itu muhd nazrin . hehe . ape sey meera . ko boleh berangan lagi . hee . okay . serous balik . okay , before dia pergi plkn , kitorang akan berjumpa . seriously mesti nak tunggu 3 bulan tu lama . so tak ada kawan lah aku nanti , tak ada teman nak text , tak ada teman nak bergurau senda . Aku doakan semoga dia sehat kat sana dan dapat menjalani semua aktiviti nanti dengan baik . Dan aku pula , biarlah aku sentiasa menanti kepulangan nya dengan sifat rindu yang amat mendalam .sob sob sob . aku harap pabila dia balik plkn , dia tak lupakan aku . kalau dia lupa , siaplah . dia belum tau langit ni tinggi ke rendah . grrrr . Aku sentiasa berdoa kepada Allah , agar dia sehat walafiat .

Miss Pictures, Images and Photos



Sygg , kau jaga diri baik baik ye . kau tak payah risau tentang aku , aku pandai jaga diri aku , kau jgn risau k , aku takkan keluar dengan org lain sesuka hati , kau jgn risau jugak , aku tak kan lupakan kau . aku sentiasa doakan kejayaan kau . cuma aku sentiasa berdoa semoga kau sihat walafiat . Mungkin nanti aku akan rindu kat kau , . tak palah , 3 bulan ja , aku panda jaga diri aku ,kau doakan aku tau , kau doakan semoga Allah sentiasa rahmati kau dan aku . aminn .


kita tak pernah tahu samaada dalam satu perhubungan itu kekal atau tidak . kita tidak mengetahui sama ada siapa jodoh yang Allah sudah tentukan untuk kita . Tapi kita boleh berdoa dan berdoalah agar kita kekal selamanya . Dan aku sentiasa ingat satu ayat yang pernah kau kata padaku...


"Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik , perempuan yang baik untuk lelaki yang baik.."






May Allah bless us :)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez