Saturday, January 30, 2010

twinkle away

Posted by Ameera Shamsudin at 6:48 AM 2 comments
Assalammualaikum :)







ini lagu kegemaran aku buat masa ini . suka laa . lagu dia bagi aku comel jugak lah . haha . sangat comel . aku dah lama jugak lah tak updated blog . so busy ohhh! busy kerja . aku balik kerja mandi and tengok tv . aku sejak menjak kerja ini terasa macam kena imsomnia . haha . tak boleh melelapkan mata . pukul 3 pagi baru boleh tido kott . pastu bangun siap2 plak pegi kerja . jgn ckp ah , jujur aku cakap nihh. aku bangun memang siang . heheheheh . aku nak ubah nak ubah . tapi nanti lah eh ? hehehehe . oh lupa . diam tak diam , esok dah masuk 1 bulan aku kerja . aku kerja apa ? jgn tanya lahhh . aku malu nak jawab . ;p . nanti aku cita eh aku kerja apa :)

Tuesday, January 26, 2010

my BEST BEST FRIEND . i love her . sorry for everything

Posted by Ameera Shamsudin at 4:00 PM 4 comments

dye bestie aku yang tersayang . okay . first of all . aku senang sgt berkwn dengan dye . pertama sekali sebab perangai dan sifat dye . dye tak sombong , dye tak pemarah dan dye baik dengan sesape sahaja . wlupun org tu kadangkala menyakiti hati dye depan depan . tapi dye sabar je . di sini aku nak berterima kasih pada dye sebb dye menjadi bestie aku sejak dari f0rm 2 . Mase form 1 aku kenal dye , tapi agak ah . aku takut ah nak dekat dengan dye . dye penolong kelas biru 3 . takut ah nak kawan dengan dye . masa form 1 , aku mengalami masalah confodent sikit ah . hehe . ermmm . aku tak tau ah nape , tapi aku tahu aku banyak kecik kan hati dye . tapi dye sabar . sebb dye tak macam orgg lain , dye memang penyabar . kalau dye kecik hati dengan aku pun , aku tak taukan ? erm . btw , aku janji dengan diri aku yang aku tetap kawan dengan dye dan hubungan sahabat kitorang tak kan putus .


"btw yana . meera minta maaf kalau meera kecik kan hati yana . tapi meera tau yang yana kecik hati sebb meera lebihkan si "tuuuuuuuuuuuuuutttttttt" tu daripada yana . maafkan meera . yana je bestie meera k ? kita bestie sampai bila bila . sorry syggg :("

Saturday, January 30, 2010

twinkle away

Assalammualaikum :)







ini lagu kegemaran aku buat masa ini . suka laa . lagu dia bagi aku comel jugak lah . haha . sangat comel . aku dah lama jugak lah tak updated blog . so busy ohhh! busy kerja . aku balik kerja mandi and tengok tv . aku sejak menjak kerja ini terasa macam kena imsomnia . haha . tak boleh melelapkan mata . pukul 3 pagi baru boleh tido kott . pastu bangun siap2 plak pegi kerja . jgn ckp ah , jujur aku cakap nihh. aku bangun memang siang . heheheheh . aku nak ubah nak ubah . tapi nanti lah eh ? hehehehe . oh lupa . diam tak diam , esok dah masuk 1 bulan aku kerja . aku kerja apa ? jgn tanya lahhh . aku malu nak jawab . ;p . nanti aku cita eh aku kerja apa :)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tuesday, January 26, 2010

my BEST BEST FRIEND . i love her . sorry for everything


dye bestie aku yang tersayang . okay . first of all . aku senang sgt berkwn dengan dye . pertama sekali sebab perangai dan sifat dye . dye tak sombong , dye tak pemarah dan dye baik dengan sesape sahaja . wlupun org tu kadangkala menyakiti hati dye depan depan . tapi dye sabar je . di sini aku nak berterima kasih pada dye sebb dye menjadi bestie aku sejak dari f0rm 2 . Mase form 1 aku kenal dye , tapi agak ah . aku takut ah nak dekat dengan dye . dye penolong kelas biru 3 . takut ah nak kawan dengan dye . masa form 1 , aku mengalami masalah confodent sikit ah . hehe . ermmm . aku tak tau ah nape , tapi aku tahu aku banyak kecik kan hati dye . tapi dye sabar . sebb dye tak macam orgg lain , dye memang penyabar . kalau dye kecik hati dengan aku pun , aku tak taukan ? erm . btw , aku janji dengan diri aku yang aku tetap kawan dengan dye dan hubungan sahabat kitorang tak kan putus .


"btw yana . meera minta maaf kalau meera kecik kan hati yana . tapi meera tau yang yana kecik hati sebb meera lebihkan si "tuuuuuuuuuuuuuutttttttt" tu daripada yana . maafkan meera . yana je bestie meera k ? kita bestie sampai bila bila . sorry syggg :("

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez