Monday, May 11, 2009

sume ader hary nyh :DD

Posted by Ameera Shamsudin at 7:47 AM
erhh , hary nyh aku g sculaa lambat . bangun kol 6.30 , pehh , naseb baek aku tersedar . da ar mimpi basah :P , haha , papejek , datang scula kol 7.30 . padahal hari niyy hari isnin , ade p'himpunan tuh (aku plg benci mase nyhh,menyayah je lebeh) . datang jek , cikgu disiplin terconggol depan pak guard . dengan selamba aku wat muke innocent aku laa :DD . dahla kene tolak markah koz dtg lambat , tapi aku tak pena heran sume nyhh , malas nak fikir laa . pastu masuk dewan dengan feeqa , minah ny pon dtg lambat jugak , naseb bek aku ade kawan . dipendekkan cite , si aten mase perhimpunn , dye nak ke tandas . apabila agak lama, myza suwo aku tgkkan dye kat tandas , aku pon g ar tandas, perhimpunn baru je hbs , aku g tandas n tgk dye muntah kat baju . dye tgah basuh baju dye . cian dye , dye gastrik . aku pon teman dye g bilik gosok, pinjam baju teteh (budak hostel) , dyepon salen n g Klinik . nyh satu lagu , aku nyampah tol ngan mamat sekor nyh , pagi2 dah kena maki dengan akuu.mane tak nye , lalu sebelah aku cakap aku bau TENG . otak dye arr , aku wangi tauu..tak penaa dalam sejarah orang panggil aku teng . geramm jee aku dengan mamat tuh , act , dye tu skit hati dengan aku , coz aku da tak tegor dye lagi..tanak aku tegur dye , dah la mulut ske wat cite . padan muke dye . aku benci kat dye . perlukah aku cakap ber ulang ulang kali ? :))



mase balik , aku dan kamil,dzul,faizee n konco2 nye bercerita ..

aku :: ehh korang , pe kate nnty cuty nyhh kite g oliday .
dzul :: (menunjukkan simbol tak ade duet)
aku :: ala,,kau save la money dari sekarang . cukup perr , tak yah g jauh2..
dzul :: okayh..
aku:: eh korang sume, pe kate kite g naik bus g mersing nak? tgk laut ?

kamil,dzul, n sume gelakkan aku ..

kamil :: ko ingat ade bus ke g sane ?
aku :: kite naiklah bus yang kat larkin tuh ,.
kamil :: haha , ko ingat bus tu turun kan ko kat laut ke , dye turunkan ko kat bandar mersing ..
dzul :: a'a..


dowang nyy dah gelak gelakkan aku ..

aku dah agak geram..

kamil :: tak pe ar , nanti kau tunggu je aku beli lori satu , kite naik reramai .
dzul :: kite pakai lori yang jual kete tuh..
fahmi :: tak macam orang sume tgk plak kann..besh seyh,,duk je dalam tuh..haha, kalau pakai lori sipot tuh best jugak..haha..
aku :: kalau pakai lori tu, kuar je dari lori tu , dah tak serupa orang dah..haha
dzul :: pakai ar lori sampah..haha, tak macam pale je kuar..haha
aku :: pehh,,kalau masuk dalam tu..7 hari 7 malam bau busuk jek badan..
kamil :: bukan 7 hari 7 malam..selamanya belum tentu bau hilang.., lalu sebelah jek tak macam bau pulak...peh bau...haha

0 comments on "sume ader hary nyh :DD"

Monday, May 11, 2009

sume ader hary nyh :DD

erhh , hary nyh aku g sculaa lambat . bangun kol 6.30 , pehh , naseb baek aku tersedar . da ar mimpi basah :P , haha , papejek , datang scula kol 7.30 . padahal hari niyy hari isnin , ade p'himpunan tuh (aku plg benci mase nyhh,menyayah je lebeh) . datang jek , cikgu disiplin terconggol depan pak guard . dengan selamba aku wat muke innocent aku laa :DD . dahla kene tolak markah koz dtg lambat , tapi aku tak pena heran sume nyhh , malas nak fikir laa . pastu masuk dewan dengan feeqa , minah ny pon dtg lambat jugak , naseb bek aku ade kawan . dipendekkan cite , si aten mase perhimpunn , dye nak ke tandas . apabila agak lama, myza suwo aku tgkkan dye kat tandas , aku pon g ar tandas, perhimpunn baru je hbs , aku g tandas n tgk dye muntah kat baju . dye tgah basuh baju dye . cian dye , dye gastrik . aku pon teman dye g bilik gosok, pinjam baju teteh (budak hostel) , dyepon salen n g Klinik . nyh satu lagu , aku nyampah tol ngan mamat sekor nyh , pagi2 dah kena maki dengan akuu.mane tak nye , lalu sebelah aku cakap aku bau TENG . otak dye arr , aku wangi tauu..tak penaa dalam sejarah orang panggil aku teng . geramm jee aku dengan mamat tuh , act , dye tu skit hati dengan aku , coz aku da tak tegor dye lagi..tanak aku tegur dye , dah la mulut ske wat cite . padan muke dye . aku benci kat dye . perlukah aku cakap ber ulang ulang kali ? :))



mase balik , aku dan kamil,dzul,faizee n konco2 nye bercerita ..

aku :: ehh korang , pe kate nnty cuty nyhh kite g oliday .
dzul :: (menunjukkan simbol tak ade duet)
aku :: ala,,kau save la money dari sekarang . cukup perr , tak yah g jauh2..
dzul :: okayh..
aku:: eh korang sume, pe kate kite g naik bus g mersing nak? tgk laut ?

kamil,dzul, n sume gelakkan aku ..

kamil :: ko ingat ade bus ke g sane ?
aku :: kite naiklah bus yang kat larkin tuh ,.
kamil :: haha , ko ingat bus tu turun kan ko kat laut ke , dye turunkan ko kat bandar mersing ..
dzul :: a'a..


dowang nyy dah gelak gelakkan aku ..

aku dah agak geram..

kamil :: tak pe ar , nanti kau tunggu je aku beli lori satu , kite naik reramai .
dzul :: kite pakai lori yang jual kete tuh..
fahmi :: tak macam orang sume tgk plak kann..besh seyh,,duk je dalam tuh..haha, kalau pakai lori sipot tuh best jugak..haha..
aku :: kalau pakai lori tu, kuar je dari lori tu , dah tak serupa orang dah..haha
dzul :: pakai ar lori sampah..haha, tak macam pale je kuar..haha
aku :: pehh,,kalau masuk dalam tu..7 hari 7 malam bau busuk jek badan..
kamil :: bukan 7 hari 7 malam..selamanya belum tentu bau hilang.., lalu sebelah jek tak macam bau pulak...peh bau...haha

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez