Sunday, May 17, 2009

ya ALLAH..

Posted by Ameera Shamsudin at 4:30 AM
bapak dye ar,, aku betul betul geram . YA ! munkin aku cuai . pencil box aku hilang . dalam tu banyak benda . pen yang aku suke dan curve ruler kesayanganku :(( aku sdey gyler bapak biler ini terjadi . aku tertinggal kat skola , bile nak tidoo baru aku teringat pensilcase aku kat sculaa , pagi pagi aku mencari dan ternyata tiada dirumah . aku pun menangis , mak aku ajak ar aku g sculaa nak amek pensil case . pastuu , pabila g scula , ternyata TIADA .


P/S :: setahu aku , aku percaya akan kawan-kawan sekelas aku . ternyata sekarang , susah untuk aku mempercayai lagi bile ini terjadi ;((


SESIAPA YANG MENGAMBIL PENSILCASE AKU , TOLONGLAH MEMULANGKANNYA BALIK ! INGATLAA KORANG DAH NAK SPM . sedar sedar laa weyh ! aku TAK MAAFKAN melainkan KAU MENGAKU yang KAU AMBIL AKU NYE PENSIL CASE !

0 comments on "ya ALLAH.."

Sunday, May 17, 2009

ya ALLAH..

bapak dye ar,, aku betul betul geram . YA ! munkin aku cuai . pencil box aku hilang . dalam tu banyak benda . pen yang aku suke dan curve ruler kesayanganku :(( aku sdey gyler bapak biler ini terjadi . aku tertinggal kat skola , bile nak tidoo baru aku teringat pensilcase aku kat sculaa , pagi pagi aku mencari dan ternyata tiada dirumah . aku pun menangis , mak aku ajak ar aku g sculaa nak amek pensil case . pastuu , pabila g scula , ternyata TIADA .


P/S :: setahu aku , aku percaya akan kawan-kawan sekelas aku . ternyata sekarang , susah untuk aku mempercayai lagi bile ini terjadi ;((


SESIAPA YANG MENGAMBIL PENSILCASE AKU , TOLONGLAH MEMULANGKANNYA BALIK ! INGATLAA KORANG DAH NAK SPM . sedar sedar laa weyh ! aku TAK MAAFKAN melainkan KAU MENGAKU yang KAU AMBIL AKU NYE PENSIL CASE !

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez