Thursday, January 29, 2009

agak kelakar , tapi boleh tahan :)

Posted by Ameera Shamsudin at 1:09 AM
sukahatii kaulaa nak jadi apaa , aku tak rugi tak kawan dengan kauu , dan aku pun tak untung kawann dengan kauu :) . kan bagus kalau aku fikir benda niyh awal2 kan kan ? Ske ati dia laa nak cakap aku apa , dan sukahati aku jugak lah nak cakap dia apa tak ye ? kalau aku berubah , yelaa kan , dia tu baik sgtt . baguslaa kalau kaujadi baik . sesama islam baik , aku tumpang gembiraa jugak . haha . haisehh , dia cakap dia dah tak harankan akuhh ? so , aku hairan kan dia plak ? sampai tanak tusyen omega sebab akuh ade ? itu namanya hairan atau tak ? kelakar laa . manusia2 . aku tak berhakk cakap macam niyy . yeah aku mengaku , sebb aku bukan lah alim sggtt . tapi doa2 lah aku jadi alim ye ? aisehh perempuan sorry tu sayy ye? aku pun bukan lah ameera yang dulu . ulang sekali lagi na ta? aku bukan lah ameera yang dulu . agak bacul , atau lebihh sopan mungkin penakutt kott ? ta lah , aku skargg bukan lah nak mengaku berani . tapi boley dikategorikan dengan ayat percakapan "lantak kaulah" . haha.

0 comments on "agak kelakar , tapi boleh tahan :)"

Thursday, January 29, 2009

agak kelakar , tapi boleh tahan :)

sukahatii kaulaa nak jadi apaa , aku tak rugi tak kawan dengan kauu , dan aku pun tak untung kawann dengan kauu :) . kan bagus kalau aku fikir benda niyh awal2 kan kan ? Ske ati dia laa nak cakap aku apa , dan sukahati aku jugak lah nak cakap dia apa tak ye ? kalau aku berubah , yelaa kan , dia tu baik sgtt . baguslaa kalau kaujadi baik . sesama islam baik , aku tumpang gembiraa jugak . haha . haisehh , dia cakap dia dah tak harankan akuhh ? so , aku hairan kan dia plak ? sampai tanak tusyen omega sebab akuh ade ? itu namanya hairan atau tak ? kelakar laa . manusia2 . aku tak berhakk cakap macam niyy . yeah aku mengaku , sebb aku bukan lah alim sggtt . tapi doa2 lah aku jadi alim ye ? aisehh perempuan sorry tu sayy ye? aku pun bukan lah ameera yang dulu . ulang sekali lagi na ta? aku bukan lah ameera yang dulu . agak bacul , atau lebihh sopan mungkin penakutt kott ? ta lah , aku skargg bukan lah nak mengaku berani . tapi boley dikategorikan dengan ayat percakapan "lantak kaulah" . haha.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez