Sunday, January 25, 2009

geram . geram . geram . waaaa !!!

Posted by Ameera Shamsudin at 5:28 PM
malam td aku tgah online bukan main syok lagii , sambil memain dengan sms . paastu , aku dapat call daripada din . dia yelah cousin akuu .

din ; meera , nape kau tak ikut mak kau balik kampung ? mak kau ada dekat siniy .
aku ; mak aku ade ke ? kau boley panggil kan ta mak aku ?
din ; tanak ar aku . segan aku dengan mak kau . kitorang tengah kat batu layar niyy .
aku ; (confius) batu layar ? tipulah , mak aku g rumah cikmah(makcik) laa .
din ; yelah .. pastu kitorang g batu layar ramai2 .
aku ; waaaa . ye ke ? mak aku ckp ta cakap pun yang die nak pegi BATU LAYAR .
din ; mak kau tak cakap dengan kau ke?

tut..tut...aku terus letak hp . tak de M O O D nak cakap dengan din lagi . sampai hati mak aku seyh .
akak aku yang dengar kat belakang tuh , ketawakan aku .
aku menangis . rase nak JERIT puas puas ! akak aku pun memulakan langkahnya agak kononye nak senangkan hati aku lah ni kan ,

akak long ;; mak bukan tanak ajak , mak risau . sebb kalu kau jumpe laut memang tak ingat dunia .


yeah , it's true (dlm hati aku)

0 comments on "geram . geram . geram . waaaa !!!"

Sunday, January 25, 2009

geram . geram . geram . waaaa !!!

malam td aku tgah online bukan main syok lagii , sambil memain dengan sms . paastu , aku dapat call daripada din . dia yelah cousin akuu .

din ; meera , nape kau tak ikut mak kau balik kampung ? mak kau ada dekat siniy .
aku ; mak aku ade ke ? kau boley panggil kan ta mak aku ?
din ; tanak ar aku . segan aku dengan mak kau . kitorang tengah kat batu layar niyy .
aku ; (confius) batu layar ? tipulah , mak aku g rumah cikmah(makcik) laa .
din ; yelah .. pastu kitorang g batu layar ramai2 .
aku ; waaaa . ye ke ? mak aku ckp ta cakap pun yang die nak pegi BATU LAYAR .
din ; mak kau tak cakap dengan kau ke?

tut..tut...aku terus letak hp . tak de M O O D nak cakap dengan din lagi . sampai hati mak aku seyh .
akak aku yang dengar kat belakang tuh , ketawakan aku .
aku menangis . rase nak JERIT puas puas ! akak aku pun memulakan langkahnya agak kononye nak senangkan hati aku lah ni kan ,

akak long ;; mak bukan tanak ajak , mak risau . sebb kalu kau jumpe laut memang tak ingat dunia .


yeah , it's true (dlm hati aku)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

 

i really wish it Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez